Spotted

Jeg ble sendt for å se på danseforestillingen Spotted på Black Box under den internasjonale teaterfestivalen i Oslo. Det jeg tidligere har sett på Black Box kan kalles “sært”, men jeg hadde ikke forventet at dette stykket skulle være så langt fra hva jeg syns kan kalles teater. Jeg forstod ingenting! I 45 minutter satt jeg som et spørsmålstegn og spurte meg selv: Hvorfor syns alle andre i publikum at dette er spennende? Jeg fant ikke et svar. At det ble kalt en danseforestilling forstår jeg ikke, for det ble ikke danset noe. Og hvorfor de må sette inn en naken kvinne, eller hvorfor hun ene tisser(!) på scenen skjønner jeg heller ikke. Jeg må bare legge meg flat og si: dette er ikke min type forestilling!

– Ester

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg