Julelatter 2017

«Ingen førjulstid uten en god Julelatter».

Jeg har vært på klubbscenen på Latter for å se årets Julelatter. Det er 11. året dette showet settes opp, billettene rives bort, så det er tydelig noe publikum koser seg med. Det var pyntet til jul inne i den lille salen, og jeg kjente hvordan julestemningen steg i meg! Jeg forventet ikke annet enn en god latter. Årets komikere er Halvor Johansson, Vidar Hodnekvam og Bjørn-Henning Ødegaard. Tre menn som virkelig får deg til å le, men som du kanskje ikke hadde kjent igjen på gata.

Halvor Johansson sto for oppvarmingen av publikum. Den gikk for det meste ut på å bli kjent med oss, og få latteren i gang. Det ble mye fokus på publikum, og gikk kanskje litt tregt, men det er jo en oppvarming… Jeg er glad for at jeg ikke satt på første rad, men veldig glad for at noen gjorde det…

Etter oppvarmingen har hver av de tre sin stund på scenen. Her forteller de om eget liv, nå og før. De gir oss hverdagskomikk og også humor knyttet til jul og tradisjoner. Man får også se improvisasjon med tema valgt av oss i publikum, trylling på høyeste komiker-nivå og ikke minst en julesang som har reist jorden rundt!


Foto: Bilde er hentet fra Latter.no

Jeg anbefaler alle som trenger, eller ønsker seg, en god Julelatter å se showet deres. Det er 1 time og 15 minutter hvor du bare kan lene deg tilbake og le. Et tips er å se showet når det nærmer seg helg. Publikum har ganske mye å si i denne forestillingen, og denne kvelden var nok publikum litt preget av at det var onsdag.

Husk at en god latter forlenger livet!

Tittel: Julelatter 2017
Hvor/Når: Latter, Klubbscenen. Onsdag 8.november         *forestillingen har 20 års aldersgrense
Medvirkende: Halvor Johansson, Vidar Hodnekvam og Bjørn-Henning Ødegaard
Kommende forestillinger: Forestillingen spilles frem til og med 16.desember (den er meget populær, så det er allerede få plasser igjen)
Anmeldelse av: Eline Otterstad
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg