2.desember: Snilerevyen – Snorre Kind Monsson

2. DESEMBER:

Snorre Kind Monsson, skuespiller i Snilerevyen: 👌 og årets mannlige skuespiller under Revykavalkaden 2019

FOTO: Åsne Sørlie-Nordnes

Hva gjør du til vanlig når du ikke driver med revy?

Går ofte rundt og tenker på morsomme sketsj-idéer. Ellers går det mye i spising, gå på do-ing og prate med mennesker jeg liker eller ikke liker.

Hvordan er ditt forhold til teater?

Jeg har et sterkt forhold til teater. Alltid drevet med det og kommer forhåpentligvis ikke til å slutte med det første. For øyeblikket går jeg på Romerike Folkehøgskoles teaterlinje. Liker å se på teater. Elsker å kritisere.

Hva har vært din sterkeste teateropplevelse i 2019?

Ingen tvil om at det er «Raskolnikov» på Det norske teatret. Nytenkende greier med gammeltenkende filosofi.

Hvilke forestillinger gleder du deg spesielt til i 2020?

Jeg gleder meg selvfølgelig til revysesongens festligheter. Annet enn det kan jeg ikke uttale meg med sikkerhet om da oversikten over hvilke andre forestillinger som skal spilles ikke helt har funnet veien til min bevissthet enda.

Hvordan skal du feire julen?

På en bra måte. Feirer mest med den ene broren min, dernest med mademoisellen

I desember 2019 gjennomfører Teaterungdom.no for andre året på rad sin helt egne JULEKALENDER:
Hver dag frem mot jul stiller vi 5 kjappe spørsmål til en skuespiller. Slik blir du litt bedre kjent med skuespillerne du ser på scenen. Kjapt, enkelt, og på ungdoms egne premisser
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg