KÅRING AV ÅRETS FORESTILLING 2019!

Nok et teaterår er lagt bak oss, og tradisjonen tro skal vi kåre Årets forestilling. Vi har valgt ut våre 10 favoritter, og nå er det deres tur til å stemme på den forestillingen dere mener fortjener tittelen best! 

 

Følg linken nedenfor og stem på din favoritt til tittelen ÅRETS FORESTILLING 2019 her på teaterungdom.no!

 

TRYKK HER FOR Å AVGI DIN STEMME

 

 

De nominerte er: 

  1. Havboka – Riksteatret og Nationaltheatret
  2. Tante Jane – Det Norske Teatret
  3. Jorda rundt på 80 dager – Feil Teater, sett på SALT
  4. What is love? – Oslo Nye Teater
  5. Dogfight – DogfightOslo, sett på Riksscenen
  6. Indigo englehår – Brageteateret, sett på Vega Scene
  7. Ingenting – Tigerstadsteatret, sett på Oslo Nye Teater
  8. Know hows – Carte Blanche, sett på Den Norske Opera & Ballett
  9. En sporvogn til begjær – Grusomhetens teater

 

AVSTEMNINGEN AVSLUTTES 19. JANUAR

STEM PÅ DIN FAVORITT NÅ! 

6 kommentarer
    1. INGENTING var den beste forestillingen jeg har sett hit til. Det er mange fine og flotte ord man kan si til denne forestillingen. Jeg mora meg og koste meg

    2. INGENTING, noe av det beste jeg har sett. Stykket leverer et budskap som får igjen seerne til å tenke og man får et nytt syn på ting man ser på som “hellige” eller “verdifulle”

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg